דף פייסבוק עסקי: מדריך להגדיר עמוד עסקי בפייסבוק

דף פייסבוק עסקי
דף פייסבוק עסקי
תוכן העניינים
דף פייסבוק עסקי: מדריך להגדיר עמוד עסקי בפייסבוק

יצירת דף פייסבוק עסקי היא לא משימה קשה, למעשה, זה מעניין. אנחנו תמיד מבלים הרבה מזמננו במדיה החברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד רבים אחרים. . . יש הרבה דרכים שבהן אנחנו יכולים להרוויח כסף מפייסבוק, כך שיצירת דף עסקי בפייסבוק עוזרת לך להרוויח כסף מהרשתות החברתיות.

איך להגדיר דף עסקי בפייסבוק

כדי להגדיר דף פייסבוק תצטרך להתחבר לפרופיל הפייסבוק שלך.

שלב 1: יצירת דף:

אתה יכול ליצור דף פייסבוק בדרכים שונות כמו:
א. ניתן ליצור דף פייסבוק באמצעות קישור זה https://www.facebook.com/pages/creation/
ב’. לחץ על כותרת הדף בצד שמאל. לאחר מכן לחץ על “צור דף”.

2. סוג עמוד:

אתה תועבר לחלון אחר שבו תוכל לבחור קטגוריה המתאימה ביותר לעסק שלך.
א. עסקים ומותג
B. קהילה או דמות ציבורית

3. קטגוריה:

בחירת קטגוריה מתאימה תאפשר למותג שלך להגיע לקהל שלך.

a. עסקים או מותג

הקטגוריה קשורה “Bussiness”, “מותגים” או “בידור”. לאחר שתלחץ על “עסקים ומותגים” תוכל לבחור את הקטגוריות כמו

  • אטרקציות/דברים לעשות
  • באר
  • חנות ספרים
  • אולם קונצרטים
  • מזון / מכולת
  • מלון
  • עסקים מקומיים
  • מסעדה / בית קפה
  • בית ספר
  • קניות / קמעונאות
  • אפליקציה
  • מכשיר
  • מוצרי תינוקות/ מוצרי ילדים
  • מכוניות
  • ביגוד
  • אלקטרוניקה
  • מזון/משקאות
  • ריהוט
  • משחקים/צעצועים
  • בריאות/יופי
  • תכשיטים/שעונים
  • מטבח/ בישול
  • אספקה לחיות מחמד
  • ויטמינים/מינרלים ועוד רבים אחרים.
  • ספא / יופי / טיפוח אישי ועוד רבים.

לאחר מכן, אתה תבקש מידע אישי כמו

1. שם הדף שלך.
2. כתובת רחוב נכונה, עיר, מדינה, מיקוד ומספר טלפון.

אולי יעניין אותך: חנות צעצועים לילדים

ב. קהילה או דמות ציבורית:

אם הדף שלך יקדם משהו או שאתה אמן או אם אתה מקדם כל ארגון שהוא ארגון מבוסס צדקה, דף זה הוא סוג הדף הנכון עבורך.
להלן הקטגוריות השייכות לסוג דף זה:

  • ארגון ללא כוונת רווח
  • לגרום
  • בריאות/רפואה/תרופות
  • שחקן/במאי
  • אמן
  • אתלט
  • מחבר
  • שף
  • המאמן
  • דוקטור
  • בדרן
  • עיתונאי ורבים אחרים …..

4. תחילת העבודה:

לאחר בחירת הקטגוריה, אתה צריך ללחוץ על “המשך” כדי להתקדם.

5. תמונת פרופיל:

לאחר מכן, תתבקש להעלות תמונה. בעת בחירת תמונת הפרופיל, ודא שתמונה זו מייצגת את העסק שלך.

לאחר שהעלית את תמונת הפרופיל שלך, ההתקנה הראשונית מתבצעת.

6. הזמן חברים:

השלב הבא הוא להזמין את כל החברים שלך כפי שאתה יכול להגדיל את הדף הבא.

7. שתפו משהו:

עכשיו, אתה מוכן לשתף פוסטים בדף שלך, לשתף משהו שיוצר ערך…

8. הוסף כיסוי:

לאחר שיתוף פוסט הוסף שער לדף שלך. תמונת הנושא צריכה להיות 828 פיקסלים על 315 פיקסלים.

עכשיו יצרת דף עסקי בפייסבוק, העסק שלך בפייסבוק מוכן להתחיל להביא עסקים נוספים. ודא שאתה מנהל אותו ומעורר עניין מתמיד בקרב הקהל שלך.

דרכים פשוטות לקידום דף הפייסבוק החדש שלך

הגדרת את דף הפייסבוק שלך לעסקים, עכשיו השאלה היא איך אתה יכול להתחיל לקדם את דף הפייסבוק החדש שלך ולגרום למעריצים שלך להתחיל לקיים איתך אינטראקציה? יש כמה דברים שיעזרו לך לקדם את דף הפייסבוק החדש שלך.

1. השתמש ברשת שכבר יש לך

אם מישהו כבר הצטרף לרשימת הדוא”ל שלך, הוא בעיקר אוהב להתחבר אליך גם בפייסבוק. שלח דוא”ל לרשימת אנשי הקשר שלך, אתה יכול גם להזמין אנשים לסמן לייק בעסק שלך בפייסבוק, זו הדרך הפופולרית ביותר להגדיל את בסיס המעריצים שלך!

2. הוסף לחצן מעקב באתר שלך

לחצן מעקב של פייסבוק הוא יישומון שאתה יכול להוסיף לאתר שלך שמקשר אנשים מהאתר שלך לדף הפייסבוק שלך, כך שזה יקל על המבקרים שלך לסמן לייק באתר שלך.

3. שיתוף תוכן מועיל

פייסבוק היא הערוץ החזותי ביותר, לשתף תמונות וסרטונים כאשר אתה יכול. באפשרותך להתמקד ב:

א. תוכן איכותי

הכל קשור לתוכן שאתה מפרסם בדף הפייסבוק. באפשרותך להשתמש בתמונה עם ההודעה הטובה, ואחריה סרטון באיכות גבוהה.

ב. פוסטים ויראליים:

נסה ליצור פוסטים של תמונות שהם סופר אינפורמטיביים ורלוונטיים לקהל שלך, והכי חשוב שזה חייב להיות תוכן ניתן לשיתוף. אלה סוג הפוסטים שיכולים להשיג לך מאות לייקים בדף אם הם נעשים נכון.

ג. קידום הפוסטים בדף שלך

הקפד לשתף את כל הפוסטים בדף שלך בפרופיל שלך, בכל יום.

ד. השתמש בשידור חי בפייסבוק

Facebook Live היא תכונה בסיסית המציעה יכולות וידאו בשידור חי למשתמשים. זה מושך יותר עוקבים, משתמשים שעוקבים אחריך יקבלו הודעה כאשר אתה עובר לשידור חי עם שידור, אז נסה למשוך “עוקבים” קבועים יותר בפלטפורמה.

ה. השתמש בבלוג שלך

אם יש לך בלוג, יש לך הזדמנות גדולה יותר להגדיל את דף הפייסבוק של הנראות שלך.

4. לקדם את דף הפייסבוק שלך

א. באמצעות מודעות פייסבוק

אם אתה יוצר באופן עקבי תוכן נהדר עבור האתר שלך ואתה רוצה שאנשים ידעו עליו, זו הסיבה שאתה משתף את הפוסטים שלך בפייסבוק אך מודעות פייסבוק יגבירו את התפוצה של התוכן שלך. על ידי שימוש במודעות, בסופו של דבר תקבל תפוצה אורגנית יותר לתוכן שלך. הצגת מודעה בפייסבוק היא דרך קלה לקבל את הלייקים שלך בפוסטים וכן קהל חדש.

ב. ברשתות חברתיות אחרות

אם אתה פעיל בערוצי מדיה חברתית אחרים כמו אינסטגרם, טוויטר או לינקדאין לקדם את הדף שלך בערוצים אלה גם כן.

ג. לחברים

היכן אתה עובד או לומד, ספר לחברים או למכללות שלך על הדף שלך.

מוכנים לקדם את דף הפייסבוק החדש שלכם?

קדם את הדף שלך בכל מקום שתוכל כדי להגדיל את קהל העוקבים שלך ולהתחיל להשפיע באופן ממשי על המדיה החברתית.

חפש צעצוע או מידע
אולי יעניין אותך
    © כל הזכויות שמורות ToyTime.co.il
    0
      0
      העגלה שלך
      העגלה שלך ריקה