איך לקדם פוסט בפייסבוק בחינם – 8 טיפים

איך לקדם פוסט בפייסבוק
איך לקדם פוסט בפייסבוק
תוכן העניינים
איך לקדם פוסט בפייסבוק בחינם – 8 טיפים

האם זה נראה בלתי אפשרי לבנות את עוקב העסק שלך בפייסבוק? להלן 8 טיפים איך לקדם פוסט בפייסבוק בחינם

פייסבוק היא מובילה של חבילת המדיה החברתית. רוצה להיות חלק מזה? יצירת עמוד פייסבוק לעסק שלך יכולה להגיע רחוק (כן, גם בעידן שבו רבים רואים ירידה בטווח ההגעה של עמודי הפייסבוק). אולי כבר עשית זאת. אולי אתה משתוקק לעשות את הצעד הראשון הזה אבל עדיין לא ממש. או, אולי הדף שלך פשוט לא מקבל את האינטראקציה שאתה רוצה. היום, אנחנו הולכים לחדד את כישורי הפייסבוק שלך. אם אתה עדיין לא מקדם את עמוד הפייסבוק שלך ואתה מנהל עסק, אתה צריך להתחיל. פייסבוק הוא כבר לא רק אתר שבו חברים יכולים לשמור על קשר. רבים משתמשים בו כדי לחפש מידע בסיסי על חברות לפני שהם מבצעים רכישה. לכן זה חיוני שתלמד לקדם את עמוד הפייסבוק שלך היכן ומתי שאפשר.

מדוע לפרסם בפייסבוק עבור העסק שלך

כולנו יודעים שעולם העסקים מתפתח כל הזמן. זה נכון כבר עשרות שנים. זה נכון עכשיו: אם אתה רוצה מעורבות מהקהל שלך, אתה צריך לענות על הצרכים שלהם . זה לא קשור אליך אלא לצרכן. והם בפייסבוק. אנשים שמשתמשים בפייסבוק נוטים להישאר באפליקציה (רובם משתמשים במכשירים הניידים שלהם) לזמן מה. נתונים משנת 2020 הראו שמשתמשי אינטרנט מבלים בממוצע שעתיים ו-25 דקות ביום באפליקציות מדיה חברתית. זה כמעט יום שלם של זמן מסך המושקע במדיה חברתית בתוך שבוע אחד. האם אתה חושב שאתה יכול לקבל לפחות נוף מהזמן הזה? זה אפשרי. עסקים קטנים אחרים מבינים את אותו הדבר. למעלה מ -200 מיליון מהם ברחבי העולם השתמשו בכלים של פייסבוק כדי להגביר את העסק שלהם. פייסבוק ממשיכה לתת לחברות יותר ויותר הזדמנויות למקסם את הפוטנציאל העסקי שלהן. אם זה יכול לעבוד בשבילם, זה יכול לעבוד בשבילך. הנה איך לעשות זאת בעצמך.

8 הדרכים המובילות לקדם את דף הפייסבוק שלך

הכי קשה להשיג את העוקבים הראשונים. בתור מישהו שעדיין מחפש הצלחה, איך כדאי להתחיל? למרות מה שרוב המדריכים שתמצא באינטרנט יגידו לך, יש יותר ביצירת עמוד פייסבוק לעקוב מאשר לבקש מחבריך להצטרף. בטח, אתה בהחלט צריך לעשות את זה, שכן יציאה מהרשת ומהמעגל החברתי הנוכחי שלך היא חיונית להצלחה. אתה יכול להוציא כסף פרסום עמוד בפייסבוק לעסקים , שיכולות לעבוד היטב, אבל הן אינן ערובה. יש גם עוד המון דרכים קלות וחינמיות להגביר את המעקב שלך בפייסבוק.

1. תן לדף שלך מגע אישי

פתיחת דף מעריצים היא דרך מצוינת לתת לנוכחות שלך בפייסבוק תחושה אישית יותר מבלי להשתמש בחשבון שלך. אנשים אוהבים ליצור אינטראקציה עם החברים שלהם. לא ממש כמו שיש לך פרופיל אישי, אחרים עדיין יכולים "להוסיף" אותך כדי לעקוב אחר הפוסטים שלך ולעסוק בהם. על ידי הקמת דף מעריצים, אתה שם פנים לשם אם יש לך חברה. אף אחד לא רוצה לקנות מישות חסרת פנים, אז פרסם פוסטים אישיים שיכולים להתייחס לקהל שלך. אם אתה מקדם מוצר או שירות, ספר להם מדוע הוא מיועד לקורא שלך במיוחד. חברות רבות יצרו דפי מעריצים מצליחים במיוחד. לסמסונג, שיש לה את העמוד השני בגובהו בפייסבוק, יש הרבה יותר ממאה מיליון עוקבים. על ידי פרסום על נושאים מהלב ורלוונטיים, לא רק על פוסטי מכירה, הם יכולים להישאר בטופ.

2. השתמש בתמונות וסרטונים באיכות גבוהה

כולם אוהבים ויז'ואלים שקל לעיניים. בימים שבהם אפילו סמארטפונים מודרניים נפוצים יכולים לצלם תמונות יפות, אין תירוץ שלא יהיו תמונות איכותיות לחלוק. פייסבוק גם דוחסת תמונות לגודל הרצוי שלהן, מה שיכול למתוח תמונות, כך לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חתוך את התמונות שלך מראש כדי שזה לא ייעשה עבורך. העלה את כל התמונות כקובצי JPEG. ישנם שני סוגים של תמונות או סרטונים שאתה צריך לדאוג לגביהם: הפרופיל שלך זה כולל את תמונת הפרופיל שלך, בתוספת תמונת השער שלך שמופיעה בראש הדף שלך. לכו על תמונות נקיות במראה מקצועי שיקדמו את המותג שלכם. לקבלת איכות תמונת השער הטובה ביותר של פייסבוק, הגדר את הגודל ל-852 פיקסלים על 315 פיקסלים. עבור תמונת הפרופיל שלך, הפוך את הגודל ל-170 פיקסלים על 170 פיקסלים. התמונות שלך חייבות להיות גם פחות מ-100 קילובייט. הפוסטים שלך מה שאתה מפרסם עושה את התמונה שלך בפייסבוק, לצד הפרופיל שלך עצמו. אתה רוצה שהדף שלך יהיה נוף נופי של תמונות מרהיבות, אינפוגרפיקות מרגשות ונעימות לעין, וסרטונים מצחיקים או נוגעים ללב. מבחינת גודל, באופן אידיאלי, אתה רוצה להעלות תמונות בגודל 1200 פיקסלים על 630 פיקסלים. אם אתה משתמש רק בוויזואליים באיכות גבוהה עבור דף הפייסבוק שלך, יש סיכוי גבוה יותר שתשיג עוקבים. כמו כן, ודא שאתה מפרסם תוכן מועיל, לא רק תוכן למען התוכן.

3. הפעל את כפתור "קריאה לפעולה".

ייתכן שהמטרה הסופית לא תהיה עוקבים אמיתיים בפייסבוק אם אתה מנהל עסק. זה כדי להפוך את העוקבים האלה לצרכנים פעילים. על ידי הוספת כפתור קריאה לפעולה (CTA) או שניים לדף שלך, אתה נותן הנחיות לאן אנשים צריכים ללכת הלאה. זה יכול להיות קישור חזרה לחנות שלך, להזמנת תור או ליצור קשר עם החברה שלך. בפייסבוק, אתה יכול לקבל עד שבעה כפתורי CTA, כך שאין סיבה להיצמד רק לאחד. אל תשתגעו יותר מדי, אבל ודאו שהמעריצים שלכם יודעים לאן לפנות הלאה, ושמירתם בפייסבוק היא דרך מצוינת לקבל יותר נראות מפייסבוק.

4. הצטרף או צור קבוצת פייסבוק

כמו שדיברנו עליו בנקודה הקודמת, יצירה והצטרפות לקבוצות פייסבוק היא דרך פנומנלית ליצור אינטראקציה עם אחרים ולתת לאנשים לבוא אליך. חפש כמה תחומי עניין או מילות מפתח בפייסבוק בזמן שאתה מחובר לדף שלך ומצא כמה קבוצות מרתקות להצטרף. לאחר מכן, ודא שאתה מעורב על ידי השארת תגובות ותגובות על פוסטים בקבוצות שלך. בסופו של דבר, תהפוך לשם מוכר בקבוצה, ויביא את זיהוי הדף שלך ממש לצדו. לחלופין, צור קבוצת פייסבוק משלך – דפים מוצלחים מאוד הקשורים לתחומי העניין של הקהל שלהם. ראשית, הם מספקים חומרים פנטסטיים בחינם; לאחר מכן, הם מקדמים את המוצרים או השירותים שלהם. ה"מכירות" נעשות באופן משני למטרה הראשונה של עזרה לקהל שלהם.

5. קדם את עמוד הפייסבוק שלך בכל מקום

בוא נבקר מחדש ברשת הנוכחית שלך: כלומר האנשים שאתה כבר מכיר. בין אם זה חברים, עמיתים או עוקבים בחשבונות אחרים, הגיע הזמן להשתמש בהם. האנשים האלה הם הקשרים שלך כבר מסיבה מסוימת, והם מוכנים לעזור. אז מה כדאי לעשות? קדם, קדם, קדם. פרסם באינסטגרם שלך . ספר לחברים שלך ולאבא של חבר שלך. וללא ספק ספק גם קישור חזרה לדף שלך בכל קבוצות פייסבוק שיצרת. בכל מקום שאתה יכול, וודא שהדרך מובילה בחזרה אליך ואל דף הפייסבוק שלך.

6. השתמש ב-Facebook Stories ו-Facebook Live

שני כלים קצת יותר חדשים שפייסבוק השיקה, גם סיפורי פייסבוק וגם פייסבוק לייב נותנים לך חיבור כן יותר. סיפורי פייסבוק מושלמים לעדכונים יומיומיים, ממטופשים ועד כנים, או אולי קידום מהיר עבור העסק שלך. פייסבוק לייב, לעומת זאת, נותן מגע אישי עוד יותר. שידור חי נותן את הרושם של כמעט להיות שם, בכל מקום שבו הסרטון מתרחש. נסה לעשות שידור חי של דברים מרגשים שאתה עושה, או פשוט פרסם עדכון חיים. רבים רואים את המותג שלהם מרקיע שחקים בשל הצלחתו בפייסבוק.

7. שמרו על לוח זמנים קבוע: עקביות היא הרוטב הסודי

בדיוק כמו כל דבר נהדר בחיים – שישייה, להיות נקי מחובות, להתחתן עם איש החלומות שלך – אתה חייב להתחייב לתוכנית משחק עקבית כדי לראות הצלחה. זה נכון גם בפייסבוק, כפי שניתן לראות בדוגמה החזקה של חברי ד"ר איי. משהו חיוני לזכור אם אתה רוצה לצבור ולשמור עוקבים ולוודא שאתה עומד בלוח זמנים קבוע. זה לא רק ישאיר אותך במוחם של המעריצים הנוכחיים שלך כשאתה צץ ברציפות בעדכונים שלהם, אלא יהיה לך גם עמוד ראשון יפה. משתמשים מבקרים אוהבים לראות הרבה פוסטים אחרונים כדי שהם יודעים שהם יכולים לצפות לתוכן איכותי שמתפרסם באופן קבוע. נסה לכתוב בערך 1-2 פעמים ביום, לפחות כמה פעמים בשבוע. אם אתה עסוק מכדי לדבוק בלוח זמנים צפוף של פרסום, מה שיכול מאוד להיות, אין סיבה לחשוש. ישנן דרכים רבות להפוך פוסטים לאוטומטיים לעמוד הפייסבוק שלך, החל מתוספים ב-WordPress ועד לתוכנה שנעשתה במיוחד עבור המשימה.

8. צור מעורבות של הקהל 

האם זה לא מרגיש טוב לקבל את התגובות והתגובות האלה על הפוסטים שלך כל פעם מחדש? אתה לא היחיד שמרגיש כך: כמעט כולם מרגישים כך, כולל הקהל שלך. באמצעות הדף והפרופיל שלך בפייסבוק, נסה לעקוב אחר כמות טובה של אנשים שיש להם תחומי עניין שחופפים לקהל העסקי שלך. הגיבו והגיבו ככל שתוכלו לפוסטים של אחרים. הקפד לא להישמע כאילו אתה מנסה לקדם את עצמך, אלא פרסם תגובות אמיתיות ומתחשבות. אנשים מעריכים את זה ויש סיכוי גבוה יותר שיבדקו אותך. אל תפחד לשלוח הודעה לעמיתיך. רובם, אם לא כולם, היו בנעליים שלך בעבר, ורבים מוכנים לעזור למתחילים. נסה למצוא חשבון מוצלח שאתה מעריץ ושלח להם הודעה מהירה. אתה אף פעם לא יודע מה יכול לקרות אם תשמע בחזרה.

זה לא בלתי אפשרי להגדיל את דף הפייסבוק שלך בחינם

הגיע הזמן להפסיק לדאוג לגבי קידום הדף שלך בפייסבוק. התעדכן בפרסום רגיל באיכות גבוהה, צור קשר עם אחרים והשתמש בכלים שפייסבוק כבר נתנה לך להשתמש בהם. אתה תצליח להגיע רחוק. עם סט כלים חדש מתחת לחגורה, הגיע הזמן לצאת לעולם הלא כל כך מפחיד של פייסבוק ולרוץ דף. המשיכו כך, ובקרוב תתחילו לראות את התוצאות שחשקתם!

להלן דרכים לקדם את העסק שלך בעלות קטנה או ללא עלות

  • פתח אתר או בלוג.
  • תהיו פעילים במדיה החברתית.
  • תוסיף קישור באימייל וחתימות פורום.
  • פרסם הודעות לעיתונות.
  • בקש ביקורות מלקוחות.
  • כתוב פוסט בבלוג אורח.

 

אם אתה רוצה לעדכן את הלקוחות שלך דרך פייסבוק, אתה יכול לפרסם בחינם ללא בעיה, בשביל שהלקוחות שלך יראו את הפוסט תצטרך לשלם. ללא תשלום תופיע רק בפני 2-3 אחוז מהקהל.

חפש צעצוע או מידע
אולי יעניין אותך
© כל הזכויות שמורות ToyTime.co.il
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה