בניית דף נחיתה לחנות צעצועים

בניית דף נחיתה לחנות צעצועים
בניית דף נחיתה לחנות צעצועים
תוכן העניינים
בניית דף נחיתה לחנות צעצועים

בעלי חנות צעצועים? רוצים לבנות דף נחיתה? קבלו 9  טיפים להגדיל את שיעורי ההמרה בדף הנחיתה

קבלת מבקרים לאתר שלך היא מייגעת, יקרה, מעייפת, ובסך הכל — קשה מאוד במיוחד אם אתם חנות צעצועים. אבל זה אפילו קשה יותר לראות אותם לעזוב בלי לעשות כל סוג של פעולה.

אין צורך לציין שהגדלת שיעור ההמרה שלך מ-1% ל-1.5% פירושה צמיחה של 50% בנפח התעבורה שאתה מושך.

כמה קשה היית צריך לעבוד כדי ליצור צמיחה של 50% בתנועה? מנקודת מבט זו, נראה כי זה הרבה יותר קל לייעל את ההמרות שלך, במקום להגדיל את התנועה הנכנסת על ידי קפיצה ענקית כזו.

בפוסט הזה, נעבור בדיוק על זה: איך להגדיר את הדף שלך לחנות צעצועים באופן שיבטיח את שיעור ההמרה המרבי האפשרי.

1 ערעור חזותי

דף הנחיתה שלך הוא הרושם הראשוני שלך. זה צריך להיות מושך את העין, ברור ומקצועי. לפני שללקוח פוטנציאלי תהיה הזדמנות להציג את התוכן שלך או את המוצרים שלך, הוא יראה את הגרפיקה שלך.

זה צריך לבטא מקצועיות. עיצוב גרפי מלוטש ומודרני הוא דרך זולה לשפר את המראה והתחושה של האתר שלך. אם הדף שלך אינו מציג ערך ואיכות, המבקר יסגור כרטיסיה זו ויעזוב את החנות שלך לנצח.

יש לך רק הזדמנות אחת לעשות רושם. לכן, הערעור החזותי של האתר שלך צריך להיות בראש סדר העדיפויות.

איך אתה יכול להעביר מקצועיות עם הרושם הראשוני שלך? ודא שעיצוב דף הנחיתה שלך בודק תיבות איכות חזותיות אלה.

  • לוח צבעים מגובש
  • תמונות באיכות גבוהה ללא פיקסלציה
  • מוצר גלוי באופן מיידי
  • ניווט ברור באתר
  • מקסימום שלוש נקודות מיקוד

האתר שלך צריך להיות אטרקטיבי, אבל גם קל לניווט. ודא שאינך מעמיס את דף הנחיתה שלך בעת ניסיון להפוך אותו למושך מבחינה חזותית. דף יפה הוא חסר משמעות אם הלקוח שלך לא יכול למצוא את מה שהוא רוצה במהירות.

השורה התחתונה עם משיכה חזותית היא שפחות זה יותר. הגבל את הגרפיקה לנקודת מיקוד אחת או שתיים והקפד ללטש נקודות אלה. זכור, סגנון קטן הולך דרך ארוכה.

2 הפוך את זה לדחוף

רק 17% מהמבקרים באתרי מסחר אלקטרוני מבצעים רכישה. איך משכנעים את ה-83% לקנות? על ידי הפיכתו לדחוף.

גם אם לקוח אוהב את המוצר שלך, ייתכן שהוא לא יחליט לקנות מיד. הם עשויים להחליט לחשוב על זה או להמשיך להשוות את זה עם המתחרים שלך. היסוס עלול להוביל לעגלה נטושה או למכירה אבודה.

הצעות לזמן מוגבל

ודא שאתה מציע תמריץ לפעול עכשיו. על ידי הצעת הנחות, משלוח חינם, או הצעות לזמן מוגבל, אתה מוסיף תחושה של דחיפות. דחיפות זו תהפוך הפעלת גלישה להמרת לקוח.

נסה להוסיף טיימר של ספירה לאחור לפובר או לתאריך סיום למחיר מכירה. על-ידי הוספת מעט מתח למצב, סביר יותר שהצופה ינסה את המוצר שלך.

ניתוח שיתוק

דפדפנים מסוימים רוצים להשוות מתחרים לפני שהם קונים, לא משנה מה. ודא שאתה מפגין ערך ללקוחות פוטנציאליים אלה. לפתות את הלקוחות שלך לפעול עכשיו עם שדרוגי תוכן בחינם. PDF של, הנחות מיוחדות, או תוכן להורדה הם אפשרויות פופולריות.

זכור לבקש דוא"ל או שיתוף מדיה חברתית בתמורה. על-ידי לכידת נקודת מגע, אתה מאפשר מעקב. איך משתמשים בנקודת המגע הזו? תמשיך לקרוא!

3 למד למעקב

אז, יש לך תוכן נהדר ודף נחיתה נוצץ. מה אתה עושה עם העגלות הנטושות הנוראיות?

לפעמים לקוח מתבלבל או מתוסכל מהתשלום שלך. לפעמים, הם שכחו מה הם עושים. כאשר אתר המסחר האלקטרוני שלך נטש עגלות, עליך לעקוב אחר כך.

כדי לשפר את שיעור ההמרה של דף הנחיתה שלך, אתה צריך דרך לעקוב אחר המבקרים שלך. בשביל זה, אתה צריך המגרש מותאם אישית ודרך לספק את המגרש הזה. במילים אחרות, אתה צריך מגנט דוא"ל דף נחיתה ותוכנת עגלה נטושה.

דוא"ל

ודא נקודת קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך על-ידי בניית מגנט דואר אלקטרוני. עם מגנט דוא"ל לדף נחיתה, אתה יכול לעקוב אחר עם לקוח, גם אם הוא הולך משם.

זכור, אף אחד לא רוצה לתת את המידע האישי שלהם בחינם. כדי לפתות את הלקוח שלך לשתף את הדוא"ל שלו איתך, הקפד להציע לו משהו בתמורה.

נסו להציע ספרים אלקטרוניים, מסמכי PDF או שדרוגי תוכן אחרים בחינם. החינמיים האלה מושכים תשומת לב ומראים ערך לאורח שלכם. יחד עם זאת, אתה לוכד את הדוא"ל של הלקוחות, ומאפשר לך לעקוב.

תוכנת עגלה נטושה

אפילו עם דף הנחיתה הטוב ביותר שלך, עדיין יהיו לך הרבה מבקרים ללכת משם. תוכנת עגלה נטושה שואפת לתקן את זה.

תוכנה זו עוקבת אחר המבקרים שלך וממשיכה עם הצעות דוא"ל אוטומטיות ומותאמות אישית. שימוש בתוכנת עגלה נטושה גם יעזור לך למנוע הפסדים עתידיים.

4 ייעול הקופה

אחת מנקודות הפנייה הגדולות ביותר עבור לקוח פוטנציאלי היא בקופה. לכן זה כל כך חשוב יש תהליך קל, קופה מהירה. ייעל את התשלום שלך על-ידי קבלת סוגי תשלומים מרובים ומתן אפשרות ליצירת חשבון אוטומטית.

פלטפורמות תשלום

רוב הלקוחות מצפים שהתשלום שלך יתמוך בכל כרטיסי האשראי העיקריים ואמצעי התשלום החלופיים, כגון PayPal. באפשרותך להגביר את שביעות הרצון של הלקוחות שלך על-ידי הצעת אפשרויות אחרות. גם אם אמצעי תשלום הוא יוצא דופן, זה לא שווה את הסיכון לאבד מכירה כי אתה לא מקבל את המכרז המועדף של מישהו.

עם פלטפורמות תשלום, יותר הוא טוב יותר. עם זאת, אל תציף את הקונה שלך. הצעת רשימה שלמה של תגי אפשרויות תשלום ממש בדף הראשי היא מאיימת.

נסה לרשום רק 2-3 מהאפשרויות הפופולריות ביותר. מתחת לזה, אתה יכול להציע קישור ניתוב מחדש המציג רשימה מלאה. בדרך זו, הלקוחות שלך יש את כל האפשרויות ואף אחד מהלחץ.

יצירת תיק לקוח

חשבונות לקוחות הם כלי מצוין ללכידת דואר אלקטרוני ומכירות ממוקדות. עם זאת, ודאו שהתהליך מהיר וישיר.

לקוחות רבים מתנגדים לצורך לבצע חשבון. הם ינטשו את העגלה שלהם ולעולם לא יחזרו אם הם ירגישו מאולצים ליצור כניסה. על ידי תמיכה ביצירת חשבון אוטומטית, אתם נותנים לאורח שלכם אפשרות בלחיצה אחת.

עם יצירת חשבון בלחיצה אחת, הלקוח שלך מאושר, ואתה מקבל את כל פרטי המכירות החיוניים הדרושים לך. מדיה חברתית ופלטפורמות דוא"ל כמו Google, Facebook ו- Outlook מציעות חשבונות אוטומטיים.

אפילו עם חשבונות מקושרים, חלק מהאורחים לא רוצים ליצור כניסה לא משנה מה. ודאו שאתם מציעים צ'ק-אאוט לאורחים עבור לקוחות אלה. תשלום לאורחים הוא גם נקודת לכידת דוא"ל שלא תעצבן את הלקוח שלכם.

5 הצג הוכחה חברתית

בני אדם הם יצורים חברתיים, ואף פעם זה אף פעם לא ברור יותר מאשר בזמן קניות. חלק מהלקוחות משווים את החנות צעצועים, בעוד שאחרים קוראים ביקורות על הצעצועם. רגע האמת האמיתי מגיע כשהם מתייעצים ברשתות החברתיות.

יותר ממחצית הקונים באינטרנט אומרים שהם קנו משהו לאחר שראו אותו במדיה החברתית. המלצות, ביקורות ומשפיעים חיוניים למסחר אלקטרוני. להראות ללקוחות שלך שאנשים שהם סומכים עליהם בוחרים את המוצרים שלך זו הוכחה חברתית.

זה גם לא בלעדי לשמות הגדולים. עודד את הלקוחות הקיימים שלך להשאיר ביקורות או לשתף במדיה החברתית. לדוגמה, אתה יכול לנסות להציע הנחות לשימוש בהאשטאג או לציוץ מחדש.

פוסטים במדיה החברתית עוזרים לבנות מערכת יחסים משמעותית עם הקהל שלך. הקול האמיתי של לקוח אמיתי הולך דרך ארוכה. שמור הוכחה חברתית בחזית ובמרכז. זה מאפשר לך לספר את סיפור המותג שלך ולבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלך.

זכור, תמונה שווה אלף מילים. הלקוחות מגיבים בצורה הטובה ביותר לתוכן המציג את המוצר הנמצא בשימוש. לקוח פוטנציאלי נוטה הרבה יותר לעקוב אחר שיתוף מדיה חברתית מאשר פרסומת. כולם יודעים איך נראית מודעה ויודעים להתעלם ממנה. אבל כשהחבר הכי טוב שלך מספר לך על מוצר, אתה מקשיב.

6 שירות לקוחות לחנות צעצועים

קונים רבים נאמנים לחנויות גדולות, גם כאשר הם אינם מרוצים לחלוטין. עם כל כך הרבה חלופות מסחר אלקטרוני, למה הם ממשיכים לחזור? כי הם סומכים על שירות הלקוחות של חנות הקופסאות הגדולות.

ודא שהלקוח שלך יודע שהעסק המקוון שלך מציע שירות לקוחות נהדר. הראה להם את אותן ערבויות שהם ציפו להן מהקמעונאים הגדולים. זה אומר צוות תמיכה מגיב ויחס של הכרת תודה כלפי לקוחות חוזרים.

תן לדף הנחיתה שלך לספר ללקוחות מה תעשה כדי להבטיח את שביעות רצונם. הפוך את האתר שלך לפיתוי על-ידי סימון כל או רוב תיבות שירות הלקוחות הבאות.

  • פרסים זכו
  • החזרות חינם
  • צ'אט חי 24/7
  • משלוח משולב
  • קופונים או מבצעים מיוחדים
  • שאלות נפוצות
  • מספר טלפון גלוי (וכתובת, אם רלוונטי)
  • אישורי איכות (לשכת עסקים טובה יותר, ESRB)

למרות שהלקוח לא תמיד צודק, עדיין מגיע לו להרגיש נכון. סביר יותר שלקוח ינסה מותג חדש אם הוא יודע שאתה מגבה את המוצרים שלך עם מדיניות אחריות או החזרה.

7 אופטימיזציה לנייד

מחקר שנערך לאחרונה על ידי גוגל מצא משהו משמעותי. לקוחות שיש להם חוויות שליליות בנייד נוטים פחות ב-62% לקנות.

הלקוחות בשנת 2021 אינם מתרשמים מאתר שנראה רע בנייד. גרוע מכך, גוגל לא תדרג את האתר שלך גבוה ללא אופטימיזציה לנייד. כל קידום אתרים בעולם לא יכול להציל אותך מדירוג גרוע של גוגל!

אופטימיזציה לנייד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות עבור כל אתר מסחר אלקטרוני. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבדוק את האתר שלך עם מבחן ידידותי לנייד של Google.

הכלי של Google ייתן לך עצות מפורטות וישימות כדי לשפר את התצוגה הניידת של האתר שלך. החל מגודל גופן, מהירויות עומס, שימוש ב- HTML, וכל כך הרבה יותר פקטור לתוך ציון זה.

אופטימיזציה לנייד יכולה להיות פשוטה כמו הגדלת לחצני הניווט או הסרת חלק מהגרפיקה הגדולה שלך. על ידי שימוש בכלי החינמי של גוגל, אתה מקבל את עצתך היישר מפי הסוסים.

8 צור כמה דפי נחיתה

רוב הסיכויים שתצטרכו זוג עיניים נוסף כדי להגיה או עורך תוכן. לא משנה כמה גדול או קטן האתר שלך. דף נחיתה שגוי או שגיאת דקדוק בוהקת הורסים מיד את האמינות שלך.

במהלך תהליך העריכה, עליך גם לוודא שלאתר שלך יש קידום אתרים איכותי בדף. מיטוב מילות מפתח, H2/H3, קישורים פנימיים ותפריטים וקטגוריות הניתנים לניווט בקלות הם כולם חיוניים. כמובן, זה לא משנה מה הטקסט שלך אומר אם לאף אחד אין זמן לקרוא אותו.

ודא שדף הנחיתה שלך תמציתי, ברור ורלוונטי. הימנע מקטעים ארוכים, פואטיים או מילים. הלקוחות שלך יתעלמו מהם.

זה לא אומר שאין מקום לתוכן ארוך טווח. תוכן סקירה טכנית, עותק מכירות ופוסטים בבלוג מקבלים באופן עקבי את הציון הטוב ביותר ב- 1,500 עד 2,000 מילים. הקפד לשמור את ההסברים הארוכים שלך במקטע בלוג ייעודי כדי למנוע עומס.

9 השתמש בדפי נחיתה מותאמים אישית

בניית דף נחיתה שימושי מציג את המוצר בחזית ובמרכז. כיצד בוחרים אילו מוצרים להציג? כאן נכנסת ההתאמה האישית.

אחת הטעויות הגדולות ביותר בפריסת דף היא להטיל רחב מדי של רשת. תוכן שמכוון לכולם אינו משפיע. כדי לבצע מכירה, אתה צריך לדעת קצת על הקונה שלך. לשם כך, דרושה לך תוכנת התאמה אישית.

שקול להשתמש בתוכנה חכמה מבוססת בינה מלאכותית, שיכולה לעזור לך להתאים את חוויית הגלישה לכל לקוח. סוגים אלה של תוכנות משתמשים בבדיקות A/B, באלגוריתמים חזויים ובמקורות של ספקים חיצוניים. לאחר מכן התוכנית מנתחת דפוסי גלישה של לקוחות ומידע דמוגרפי.

התוכנה משתמשת במידע זה כדי לבחור אילו מוצרים להציג. כל מבקר יראה דף נחיתה מותאם אישית כדי למקסם את ההשפעה. הנה דוגמה לדפי נחיתה מותאמים אישית בעבודה.

דמיינו שקונה מגיע לאתר שלכם ומחפש מכשירים תואמי Apple. תוכנת ההתאמה האישית תשים לב. בפעם הבאה שהם יבקרו, דף הנחיתה שלך יתעדכן באופן דינמי. לאחר מכן התוכנית תתאים להעדפת הלקוח על-ידי הצגת מוצרי Apple.

תוכנה זו יכולה גם לנתח את היסטוריית הגלישה האחרונה של הלקוח הפוטנציאלי שלך. לאחר מכן התוכנה יוצרת דף נחיתה מותאם אישית עבור אותו לקוח.

תארו לעצמכם שלקוח מחפש צעצועי כלבים. הם מחפשים מונח כמו "צעצועי כלבים באינטרנט" ויוצרים SERP (דף התוצאה של מנוע החיפוש). אם הם ילחצו על האתר שלך מאותה SERP, התוכנה שלך תשים לב. למרות שאתה מוכר הרבה דברים, הלקוח שלך קונה דבר אחד. לקוח זה רוצה להסתכל על צעצועי כלבים, כך שדף הנחיתה הדינמי שלך יציג צעצועי כלבים בחזית ובמרכז.

בניית דף נחיתה לחנות צעצועים מסקנה

בפוסט זה, סיפקנו לך כמה טיפים כיצד להגדיל את ההמרה של דפי הנחיתה שלך. אבל יש דבר אחד שהוא ברור אבל כל כך יקר כי זה הגיוני לחזור על זה שוב.

בדיקות

הדרך היחידה איך אתה יכול להתקדם היא כל הזמן לבדוק. אין דרך לעקוף את זה. כפי שדיברנו בהתחלה, אפילו הזזת המחט משיעור המרה של 1% עד 1.25% תעשה הבדל עצום בשורה התחתונה של העסק שלך.

© כל הזכויות שמורות ToyTime.co.il
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה