המתנות הטובות ביותר לילדות בנות 10

מתנות לילדות בנות 10
מתנות לילדות בנות 10
תוכן העניינים
המתנות הטובות ביותר לילדות בנות 10

קניית המתנה המושלמת לילדה בת 10 פירושה מציאת משהו המותאם לתחומי העניין שלה ומאפשר לה לבטא את עצמה באופן יצירתי.

חקרנו ובדקנו רעיונות מעשיים ופופולריים למתנה לנערות, תוך הערכת איכות המוצר, ערך חינוכי ובטיחות. הבחירה המובילה שלנו היא EatSleepDoodle World Map ציפית מכיוון שהיא מעוררת יצירתיות, מתאימה לגיל, והייתה להיט בקרב הבודקים.

הנה המתנות הטובות ביותר לילדה בת ה-10 בחייך.

 

ציפית כותנה זו כוללת מפה של העולם ותמונות ועובדות על ציוני דרך ויצורים שנמצאו באזורים שונים, ומאפשרת למשתמש ללמוד על גיאוגרפיה באמצעות פעילות יצירתית.

הצבע מתוך עשרת סמני הבד הכלולים יישטף במים חמים, כך שהיא תוכל לצבוע את המפה שוב ושוב ולהיות יצירתית על ידי הוספת הערות וציורים מקוריים משלה, בידיעה שזה תמיד עבודה בתהליך.

העיצוב עמוס ריבות, מה שמקשה לראות את הגבולות של התמונות הקטנות והמורכבות יותר. הבוחן שלנו סבר שזה מתאים ביותר לילדים גדולים יותר ולצעירים יותר כי הצביעה דורשת יד יציבה. (אם כי מי לא אוהב לצבוע מחוץ לקווים מדי פעם?) ילדים גדולים יותר יהיו גם להוטים יותר ללמוד יותר על העובדות על המפה, מה שיוביל ללמידה עצמאית.

 

אם אתם מחפשים את מתנת יום ההולדת המושלמת לילדה, משחק הפיג'מות הזה הוא ללא מחשבה. מיועד לשלושה או יותר, כל שחקן לוקח סיבוב מסתובב הגלגל כדי לקבל את Act It, לעבוד על זה, או אתגר המפלגה שלהם. הם ימצאו את עצמם מואשמים בלעשות הכל, החל מלהיות מראה אנושית וכלה בניסיון ללקק את המרפק שלהם (זה קשה יותר ממה שזה נשמע!). הראשון עד 10 מנצח את המשחק, אבל כולם מנצחים כשזה מגיע לזמן הטוב שהיה. הכל כיף טוב ונקי שיעורר צחקוקים בשפע.

מה הבודקים אומרים

"אל תכבה על ידי הפשטות של המשחק. סמכו עלינו; זה מבדר להפליא לצפות ולשחק. הבנות במסיבת הפיג'מות שלנו היו משועשעות מהספין הראשון, והדברים רק נהיו מטופשים יותר משם."

 

 

תן לה להתכרבל עם הספר האהוב עליה עם שמיכת זנב בתולת ים סרוגה מקסימה זו. זמין בשמונה צבעים שונים, הוא מגיע גם בשני גדלים, כך שתוכל להתאים אותו אישית לגובה הנמען. עם הרכישה הזאת, היא גם תקבל שמיכת בתולת ים ושרשרת בתולת ים שנותנת לה כל מה שהיא צריכה כדי להפוך באמת ליצור הים האהוב הזה.

"אחד הדברים שמאוד אהבנו בשמיכה הזאת היה העיצוב. הוא עשוי מסיבי אקריל שסרוגים בתבנית גל, כך שהוא באמת משלב את נושא הים עד הפרט האחרון."

למרות שילדים היום רגילים כמעט לכל דבר להיות דיגיטלי, יש משהו כל כך כיף ונוסטלגי על צילום תמונות במצלמה בפועל שמדפיסה תמונות. ל- Fujifilm Instax יש את כל התכונות שיעזרו לקטנה שלכם לצלם את התמונות הטובות ביותר שלהם, כמו בהירות מתכווננת בקלות ואפילו מראה סלפי. לאחר מכן התמונות יפותחו תוך דקות ספורות. רק אל תשכח לקנות את חבילת הסרטים שנמכרת בנפרד.

לפעמים tweens לקבל קצת פחות פטפטן במהלך ארוחת הערב או להפסיק לספר לך על הפרטים הקטנים של היום שלהם. קופסת האור הזו היא דרך מהנה לתת לילדה בת ה-10 שלך לבטא את עצמה בתנאים שלה. הוא כולל 167 אותיות ומספרים שחורים, בתוספת 185 שברי אמוג'י. השלט הרחוק מאפשר לה להפעיל את הגדרות הבהירות מהצד השני של החדר.

 

מדענים ניצנים ישתגעו על שקית המדע המדהימה הזו שמאפשרת להם לבצע 70 פעילויות מדעיות. הערכות מכסות שלושה תחומי מדע (פיזיים, כדור הארץ וחיים) וכוללות דברים אולטרה מגניבים כמו יצירת קשת בענן בצינור ליצירת חול טובעני, ואפילו הקמת גייזר סודה. מדענים קטנים יוכלו להדהים חברים ובני משפחה עם היצירות המגניבות האלה מהבית.

"ההוראות נכתבות בצורה ברורה כך שילדנו בת ה-10 וחבריה הצליחו לעבוד באופן עצמאי, וההסברים המדעיים מושלמים לקבוצת הגיל – לא פשוטים מדי, אבל לא מסובכים מדי".

 

 

כיף עבור בנים ובנות, זה משחק שני שחקנים קלאסי יש כמה תכונות נוספות בהשראת סרט האנימציה, "ספייס ג'אם: מורשת חדשה." בגרסה זו, שחקנים לירות כדורסל מיני בו זמנית, מנסה לקבל אותם ברשת תוך ריפוד ארבעה כדורים באותו צבע באותה שורה. זוהי פעילות מהנה שמגוון רחב של גילאים יכול ליהנות ממנה.

האם נערת הביניים שלך רוצה להוסיף קצת אומף לחדר השינה שלה? אורות המיתרים המדהימים האלה דומים לענפים עדינים ומיועדים לתלייה אנכית לאפקט מפל מים. באפשרותך להפוך את נורות ה- LED הלבנות-חמות לגל, לנצנץ, להבהב ועוד בעת שימוש בבקר עם שמונה הגדרות מצב.

בין אם היא בקטע של בילי אייליש או אוון הנסן היקר, המיקרופון הזה יגשים את חלומותיה המוזיקליים. הוא נמכר ביותר מ-10 צבעים שונים, ומתחבר לטלפון, לטאבלט או להתקן אחר באמצעות Bluetooth או כבל. זה יכול לשמש לא רק כדי להגביר אבל לנגן ולהקליט מוסיקה גם כן. לראש יש מסננים מרובים (הם מפחיתים את רעש המשוב הנורא שהוא הקללה של רוב מסיבות הקריוקי לילדים) ויש בקרת הד מתכווננת לאפקטים קוליים מהנים.

 

ערכת ממתקים זו ממחישה בצורה מושלמת את מה שמורים גדולים למדעים ידעו לאורך כל הדרך: שילדים לומדים הכי טוב כשהמושגים מתייחסים לחיים האמיתיים. כן, העשרה שלך תיהנה מהכנת סוכריות גומי טעימות של ג'לטין שנראות כמו חדי קרן וקשתות בענן, אבל היא גם תחקור נושאים כמו חומר, ערבוב צבעים, ואת המאפיינים של חומרים פולימריים. הערכה מגיעה עם כל המרכיבים (כולל חומצת לימון לסוכריות חמוצות), עובש, ומדריך בן 16 עמודים עם רעיונות לניסויים עתידיים (סוכריות גומי מומסות, מישהו?).

רוצה להסיח את דעתך מהטאבלט שלה? התחילו את המניקור הביתי הבסיסי עם הערכה המקסימה הזו, שהיא חלק מפרויקט אמנות, טיפול יופי חלקי ופעילות מסיבת פיג'מות מושלמת. כל שעליך לעשות הוא לצבוע מסמר באמצעות הלק הכלול, לתת לו להתייבש, ולאחר מכן חותמת על אחד הדפוסים כיף (יש כמה לבחירה, כמו קאפקייקס ופלמינגו). הסט מגיע עם מספיק עיצובים עבור 125 מסמרים, אבל מילויים נמכרים גם בנפרד ברגע שאתה נגמר.

משחקי לוח הם נהדרים לילדים לשחק אחד עם השני או שכל המשפחה יכולה להצטרף לערב משחק. הוקוס פוקוס הוא סרט דיסני מדרגה 90 ואם הילד שלך ראה את הסרט או לא, היא ככל הנראה תהנה ממשחק הקלפים הצבעוני הזה. מתאים לגילאי שמונה ומעלה, המשחק אורך כ -30 דקות והשחקנים צריכים לעבוד יחד כדי להגן על העיר סאלם.

ערכת הכנת תכשיטים זו מגיעה עם כל החומרים שהיא צריכה כדי להפוך את צמידי הידידות שלה עבורה ואת BFFs שלה בקלות. בערכה כלול גלגל ידידות, שהוא כלי שתוכנן במיוחד ומראה בדיוק היכן למקם את החוט כדי לקבל את העיצובים הרצויים. ארבעה נולים מקודדים בצבע מסייעים ליצור שמונה תבניות (שתיים על כל נול) כולל לבבות, פסים, יהלומים ופרחים. הם לשימוש חוזר מדי, כך שהיא יכולה לעשות אותם שוב ושוב.

אתה כנראה שזור גלגיליות שלך כילד ועכשיו הילד שלך יכול ליהנות מאותו זמן מסירה קלאסי. אבל הגלגיליות האלה מחברת המעגלים הרבה יותר מסוגננות מהאפשרויות משנים עברו. שרוכים בצבע צמר גפן מתוק יש אביזר מכונף שניתן להסיר וההורים יאהבו את העובדה הגלגיליות מתכווננות כדי להתאים את הרגליים הגדלות. כמו כן, הגלגלים החלקים במיוחד הופכים את הגלגיליות מתאימות להחלקה בתוך הבית או בחוץ.

אמת: נעלי בית טובות הן כמו חיבוקים לרגליים שלך. היא תאהב את גוף עור הכבש הקטיפה של Uggs ואת רצועת הלוגו האופנתית. אתה תעריך כמה הם בנויים היטב, הודות סוליית גומי מוצקה כי הוא יציב מספיק ללבוש מחוץ לבית.

 

 

יהיה לך קשה למצוא בחורה שלא משתוקקת ליום בספא. ערכת הספא המפוארת הזו נותנת לה את כל הפינוק הזה ממש בבית. הסט בן 30 החלקים כולל את כל מה שהיא צריכה כדי להתגנדר ולהירגע, מבריכת פדיקור מתנפחת ומרגיעה שבה ניתן להשרות את בהונותיה ומייבש ציפורניים המופעל באמצעות סוללה (ללא מריחות!) ועד ארבעה בקבוקים של לק ידידותי לילדים ואמנות ציפורניים מדבקה. יש גם מפרידי בוהן, כדורי כותנה ומסכת עיניים סאטן. יהיה לה פיצוץ בהקמת סלון מפואר משלה.

זה נהדר לחלוק עם חברים, שכן יש שפע של אספקה, וזה בהחלט יהיה ברשימה עבור כל פיג'מות. רעיונות למסיבת ספא כלולים אפילו בסט. אם יתמזל מזלך, היא אולי אפילו תשתמש בו כדי לתת לאדם שנתן לה את המתנה הנהדרת הזו קצת מאני / פדיקור מדי.

אוזניות לילדה בת 10 צריכות להישמע נהדר, להיראות טוב ולהיות עמידות. האוזניות המתקפלות של Ailihen C8 הן בחירה פופולרית.

האוזניות האלה מגיעות בקשת של צבעים, אבל הזנים הוורודים הממתקיים או הצהבהבים לחלוטין בטוח ימשכו את תשומת לבה של כל בחורה. מלבד הצבעים המהנים, האוזניות Ailihen C8 כוללות תכונות פונקציונליות, כגון מיקרופון וכפתורי בקרת עוצמה – דבר שלא תמיד קיים באוזניות לילדים.

רוב האנשים חושבים שהאוזניות נוחות, עם גודל מתכוונן שיכול להתאים לרוב הראשים. מה שמוסיף לעמידות של האוזניות האלה הוא העובדה שהן מתקפלות – כלומר הן יכולות להחביא אותן בתיק גב או בשקית לילה, ופחות סביר שהן יישברו. עוד פלוס שאנשים אהבו היה כבל הסיבים הגמיש במקום כבל פלסטיק מסורתי מצופה פלסטיק. עבור חובב מוסיקה צעיר או קורא ספרי שמע נלהב, בחר את האוזניות המתקפלות של Ailihen C8.

מה לחפש במתנות לילדות בנות 10

גיל מומלץ

בנות בגיל הזה נמצאות באופן יציב בשנות העשרים לחייהן, אבל זה לא אומר שהן מוכנות להכל – גם אם הן מרגישות אחרת. בדוק את הגיל המומלץ על כל מתנות שאתה מחשיב ולחשוב על הבגרות של הילד שלך. חלק מהבנות עשויות להיות מוכנות לעצמאות רבה יותר בעוד שאחרות יכולות להפיק תועלת מהשגחה נוספת של המבוגרים. כשאתה לא בטוח, אתה תמיד יכול לשחק איתה לזמן מה עד ששניכם תרגישו בנוח.

ילדות בנות עשר נהנות ממגוון פעילויות ומשחקים ברמה מורכבת יותר, כמו הכנת כלי חרס, שיפור כישוריהן בכישרון או בספורט, או התמודדות עם פרויקטים מדעיים מתקדמים יותר.1

בטיחות

הקפד לשקול כל אמצעי זהירות של המתנה שלך. ייתכן שיהיה עליך לכלול ציוד נוסף, כגון קסדה, רפידות ברכיים או הגנה על העיניים. מכיוון שלילדות בנות 10 יכולות להיות העדפות חזקות לדברים האלה, כדאי גם לבקש ממנה לעזור לבחור את הציוד הנוח ונראה מסוגנן.

ערך חינוכי

מתנה לילדה בת 10 שמלמדת אותה מיומנות חדשה היא מתנה שתמשיך לתת. בין אם היא רוצה ללמוד יותר על עניין מסוים או לפתח תחביב חדש לגמרי, מתנה חינוכית עשויה רק להצית תשוקה חדשה בחייו של ילדך בן ה -10.

יצירתיות

מתנות לילדה היצירתית בת ה-10 לא צריכות להיות מוגבלות לאמנויות ומלאכות יד. בעוד אלה הם בחירות פופולריות עבור קבוצת גיל זו, כל דבר המאפשר לה לבטא את עצמה היא בחירה מוצקה. חשוב על תחומי העניין שלה ועל הדרכים שבהן היא יכולה להראות את אישיותה האישית, בין אם זה באמצעות יצירת ניסוי מדעי או הצהרה אופנתית נועזת.

© כל הזכויות שמורות ToyTime.co.il
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה