וורדפרס או SHOPIFY: כל מה שאתה צריך לדעת

חנות וירטואלית עם וורדפרס או SHOPIFY
חנות וירטואלית עם וורדפרס או SHOPIFY
תוכן העניינים
וורדפרס או SHOPIFY: כל מה שאתה צריך לדעת

סוף סוף החלטת לפתוח חנות וירטואלית משלך למסחר אלקטרוני, ולשתף את התשוקה שלך באינטרנט אבל אינך בטוח מאיפה להתחיל. נתקלת בשתי האפשרויות העיקריות שנדונו לעתים קרובות כדי ליצור את חנות וירטואלית החלומות שלך: וורדפרס או Shopify?

עכשיו קל יותר מאי פעם לארח את האתר שלך, אבל כשזה מגיע למה שאתה מחפש באתר העתיד שלך וכיצד לעשות את הפלטפורמות האלה, התאמה אישית להגשמת רעיונות אלה. יש יתרונות וחסרונות לשניהם – בקרית טק Kiryatech , אנחנו כאן כדי לספק מדריך שעשוי להיות האפשרות הנכונה עבורך.

מה עדיף לקידום אתרים?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא חלק חיוני במעקב אחר ביצועי האתר. ללא נראות חזקה לאתר שלך, אתה עלול להחמיץ קהל יעד. Google Ads שימושיות בהנעת תנועה אך מבחינת תוצאות חיפוש אורגניות, קידום אתרים יהיה הסיבה להצלחה ארוכת טווח בפיתוח אתרים. קידום אתרים הוא כל כך קריטי שלפעמים עדיף להשאיר אותו לאנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי . פנה אלינו אם אתה מעוניין לשפר את ביצועי האתר שלך עבור דירוגי Google טובים יותר וטווח הגעה ארוך טווח.

Shopify מוגבלת עם אירוח יישומים משותף מבוסס ענן. למרות שמהירות הדף חשובה במיוחד, היא לא בהכרח האפליקציה המהירה ביותר הזמינה בחוץ. מנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים בעלי טעינה מהירה יותר. ניתן לארח וורדפרס בכל שרת, מה שהופך אותה לאופציה מאובטחת. כדי להגיע למהירות הגונה, זה דורש הגדרה מקצועית.

כמה דברים שכדאי לזכור לטכניקות SEO טובות יותר:

  • נקה את כתובות האתרים של דפי המוצר
  • כמה מהר הדף שלך יכול להיטען
  • כותרות ניתנות לעריכה, תיאורי מטא וטקסט חלופי עבור דפי המוצר שלך

הזוכה: וורדפרס

קלות שימוש

ללמוד כיצד להשתמש בוורדפרס או ב-Shopify אינו זהה, יש הבדלים בין השניים. השימוש ב-Shopify פשוט יותר מכיוון שהוא אינו דורש שום היגיון טכני או קידוד מעורב. וורדפרס לעומת זאת, מאפשרת לך התאמה אישית מלאה על פני המראה והתחושה של האתר שלך. 

הזוכה: Shopify 

זמן בנייה

וורדפרס כוללת סט שלם של תכונות בסיסיות כדי להתחיל מיד. עם זאת, אם אתה מעוניין להוסיף חלקים מסוימים לאתר שלך במהלך עיצוב הקצה האחורי, ייתכן שתדרוש תוספים. מחקר של ביקורות תוספים לפני הורדתם יכול לעזור לחסוך כמה שלבים כדי לראות אם הכלי בכלל שימושי. כשזה מגיע לזמן הבנייה, Shopify היא האפשרות המהירה ביותר עם הכל מובנה. יש פחות זמן מעורב כשזה מגיע לחיפוש יישומי פלאגין שעובדים עם האתר שלך. אפילו אבטחה מוגדרת כשהכל מכוסה.

הזוכה: Shopify

אבטחה

כשזה מגיע לאבטחת עסקאות והגנה על אתרים, וורדפרס ו-Shopify אינן זהות. האבטחה של Shopify מטופלת על ידי חברות המספקות אותן. זה אומר שההגנה הטכנית מוחזקת על ידם. ואילו וורדפרס צריך להתעדכן להגנה עליה. אם אין לך חברה או ספק מטעמי אבטחה, האחריות נשמרת על ידי המשתמש. 

התשלום והעסקאות מאובטחות. לשניהם יש שערי תשלום משלהם, עם זאת, Shopify יכולה לעבד תשלומים ברוב המטבעות העיקריים ולא תצטרך לדאוג לגבי עמלות נוספות. נוחות היא המפתח. הזוכה: Shopify

ערכות נושא

Shopify מציעה 9 ערכות נושא בחינם ו-64 ערכות נושא בתשלום, יש הרבה ערכות נושא ותבניות לבחירה. אלה הרבה יותר יקרים בהשוואה לוורדפרס. אפילו מוכרים של צד שלישי יוצרים ערכות נושא מותאמות אישית, אבל סגנונות פרימיום עבור Shopify עולים תוספת . ערכות נושא של וורדפרס, אין להם מספר מדויק (ייתכן שמדובר באלפים מדויקים) והיא מספקת סגנונות בחינם וגם בתשלום. המספר האינסופי של אפשרויות בחירת הנושא בוורדפרס מאפשר לך להישאר בקלות בטווח התקציב שלך. הזוכה: שירותי תמיכה וורדפרס

כשזה מגיע לתמיכת לקוחות, המנצח הוא Shopify. הם ללא תחרות עם האימייל, הטלפון, הצ'אט החי שלהם 24/7 דרך מרכז העזרה של Shopify באתר. וורדפרס הוא אתר טכני חינמי, וזו הסיבה שצוות התמיכה שלהם לא קיים. יש עוד משאבים – פורומים, שיכולים לספק פתרונות.

השתדל לשפר את העסק שלך עם התמיכה של Kiryatech. הזמן בקלות שירות שיווק דיגיטלי מותאם אישית בהתאם למה שהעסק שלך דורש. לאחר מכן ניצור אסטרטגיה עסקית מותאמת אישית ספציפית למותג שלך באינטרנט. 

הזוכה: Shopify

עלות

ל- Shopify יש חמש תוכניות תמחור. מציע ניסיון חינם של 14 יום המאפשר לך לבדוק את תכונות התוכנית.

  • Lite: $9 לחודש 
  • בסיסי: 29 דולר לחודש
  • Shopify: $79 לחודש
  • מתקדם: $299 לחודש
  • בנוסף: ניתן למשא ומתן, אבל החל מ-$2000 לחודש

עבור הקצה התחתון של תוכניות התמחור של Shopify, $29 'תוכנית בסיסית' בתוספת אפליקציה אחת של $10 לחודש, אתה מדבר על התחייבות שנתית של $468. אם היית בתוכנית של Shopify $299 לחודש, הקצה הגבוה יותר ומשתמש בשלוש אפליקציות של $10 לחודש, אתה יכול בסופו של דבר להוציא $3948 לשנה באתר שלך.

אפשר לחשוב ש-WordPress נראה חינמי אבל זו מערכת ניהול התוכן שלהם (CMS) שהיא חינמית. אחרת, תצטרך לשלם כדי להעלות אתר אינטרנט מופעל על ידי וורדפרס, כגון:

  • אירוח – שטח שרת שבו ניתן להתקין וורדפרס ולאחסן את האתר שלך 
  • תבנית – העיצוב עבור האתר שלך 
  • אינטגרציה של מסחר אלקטרוני – תוספת של כלים שיאפשרו לך למכור מוצרים באינטרנט 
  • תוספים – אפליקציות שניתן להוסיף לאתר שלך כדי להוסיף פונקציונליות נוספת

סה"כ: 1080 דולר

התמחור יכול להיראות קצת מרתיע במיוחד למי שמשיק את האתר שלו בפעם הראשונה. אם אתה חדש בשיווק דיגיטלי, תן ​​לנו לעזור לך לקחת את העסק שלך להצלחה שדמיינת. פשוט השאר לנו פרטים כדי לגלות הכל על הצעות השירות השונות שלנו מקידום אתרים לעיצוב אתרים ועד הקמת חנות וירטואלית ולשיווק תוכן.

הזוכה: וורדפרס

מחשבות אחרונות

 

זה הוגן לומר ש-WordPress מבוססת בצורה משמעותית יותר באפשרויות ובהתאמה אישית. אם יש לך תקציב הגון לשכור מפתח טוב, סביר יותר שתיצור אתר שתואם את הטעם שלך. לא כולם מתעניינים בעיצוב אתרים ותהליך הבנייה הוא המקום שבו Shopify נכנסת לשלטון. Shopify עונה על הצרכים של מוכר מסחר אלקטרוני ממוצע בגלל כמה זה פשוט. 

המנצח: אתה מחליט

כאשר משווים את שתי האפשרויות הללו, Shopify היא המנצחת עבור עסקים ממוקדי מכירות שרוצים פתרון מסחר אלקטרוני קל לשימוש, מלא ויחסית אוטומטי . וורדפרס דורשת הרבה יותר להתרגל, עם זאת, היא אלופת הידיים כשזה מגיע לרבגוניות

וורדפרס מקבל ציונים על פני פתרונות מסחר אלקטרוני סטנדרטיים בגלל היתרונות הטמונים בה ככלי בלוגים איכותי . זה אומר שהוא מציע את התכונות שאתה צריך כדי לגרום לחנות המקוונת שלך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. וורדפרס היא ידידותית לקידום אתרים במהותה, מה שעוזר לבעלי חנויות למשוך כמויות גדולות של תנועה

חפש צעצוע או מידע
אולי יעניין אותך
    © כל הזכויות שמורות ToyTime.co.il
    0
      0
      העגלה שלך
      העגלה שלך ריקה