מתנות מושלמות לילדים לתחילת השנה

מתנות מושלמות לילדים לתחילת השנה
מתנות מושלמות לילדים לתחילת השנה
תוכן העניינים
מתנות מושלמות לילדים לתחילת השנה

האם אי פעם שמתם לב שהמתנות הטובות ביותר לילדים הן אלה שהם משחקים בהם שוב ושוב לאורך זמן? והילדים שמחים מאוד לקבל מתנה ולגלות שמתחת לאריזה מסתתר צעצוע שאפשר לשחק בו.

אם אתם מתלבטים אילו מתנות יהיו מושלמות לילדים, הנה כמה הצעות שיוכלו לסייע לכם.

טיפים לבחירת המתנות המושלמות לתחילת השנה

כשהילדים יקבלו צעצוע או משחק איכותיים כמתנות לראש השנה, הם יתרגשו וישמחו מיד כשיתחילו לשחק בו. כשהילד שלכם יקבל את מתנת הצעצוע, אתם פשוט תתמוגגו לראות אותו נהנה ושמח. לא משנה אם הצעצוע הוא מטוס לזריקה, אוהל משחק או אופניים עם גלגלי עזר – ילדים אוהבים צעצועים ומשחקים.

כדי שהמתנה שלכם לילדים תהיה הצלחה אדירה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירתה:

  1. בחרו בצעצוע שיאפשר לילד לשחק ב׳נדמה לי׳ ולדמיין סצנות שונות שלקוחות מהחיים שלו. צעצועים שיכולים להתאים לכך הם, למשל: מטוס Aero, משגר טילים זוהרים או צעצועים לאמבטיה של דיסני.

עם צעצועים מהנים שכאלה הילד או הילדה יוכלו לעוף על כנפי הדמיון, לנווט באוויר או לגרום לדמויות הדמיוניות לעבור הרפתקאות שונות. אלה צעצועים משמחים, כי ילדים אוהבים לשחק עם צעצועים שמאפשרים להם להפעיל בעצמם את הדמיון. זה גם טוב מאוד למוח שלהם.

צעצוע אלקטרוני

ילדים רבים בוודאי ייהנו, לפחות בהתחלה, מצעצוע אלקטרוני שיודע לעשות הכול לבד, אבל כולנו מבינים שעדיף שהילד יהיה מעורב  במשחק ויפעיל את הצעצוע בעצמו. כדי להבהיר את הדברים בואו נשווה בין צעצוע עם סוללה לצעצוע ללא סוללה. אמנם משאית שמופעלת על ידי סוללה שמאפשרת לו לנסוע לבד, יכולה להיות מלהיבה. עם זאת, כשהילד משחק במשאית ללא סוללות, הוא זה שמפעיל את המשאית ימינה או שמאלה, ומשמיע תוך כדי כך את רעשי המנוע…

  1. בחרו בצעצוע שמתאים לטווח רחב של גילאים. לעומת מתנה למבוגרים, שתמיד ייהנו מערכה נחמדה לחג (למשל, מארזי דבש), לילדים עדיף לבחור בצעצוע שימשוך את ליבם לא רק עד גיל מסוים, אלא גם כשיגדלו קצת. פירוש הדבר שבחירה טובה הוא צעצוע שיתאים גם לשנים הבאות.

זה לא אומר שאתם לא אמורים להחליף מדי פעם את הצעצועים שהילד משחק בהם. להיפך, זה עוזר לשמור על ההתלהבות של הילד מצעצוע שבו לא שיחק מזה זמן. לאחר שאתם מרחיקים את הצעצוע למשך כמה חודשים, כשאתם מחזירים אותו לילד הוא כנראה יתלהב ממנו מחדש.

  1. בחרו בצעצוע שמתאים לתחומי העניין של הילד. האם הילד או הילדה אוהבים לרכב על אופניים, לשחק בבובות, לבנות, לבשל או לחקור במעבדה? הנה כמה רעיונות למתנות שמתאימות לתחומי העניין של הילדים:
  • צעצועי בנייה
  • ערכה לחקר המדע או ערכת מיקרוסקופ לילד
  • ערכת איפור מעץ
  • סט אביזרים למטבח
  • אריחים או מקלות מגנטיים
  1. בחרו בצעצוע בטיחותי. המטרה שלכם היא לוודא שאתם קונים צעצוע בטווח הגילאים הנכון, ושהצעצוע בטוח לילד ולגיל שלו. כלומר, הצעצוע לא מכוסה בצבע רעיל וגם לא כולל חלקים זעירים שמהווים סכנה לחנק. קחו בחשבון שאתם רוצים להבטיח שאם הילד יכניס את הצעצוע לפה, זה לא יסכן אותו.
  2. בחרו בצעצוע שיהיה מתנת חג שעונה על הצרכים והרצונות של הילדים. שאלו את עצמכם:
  • האם הצעצוע הזה יביא שמחה לילד או לילדה?
  • האם הילד או הילדה יאהבו את הצבע, הגודל והנושא של הצעצוע?

צעצועים שיפתחו את דמיונם

קנו צעצועים שיפתחו את דמיונם של הילדים, יעשירו את אוצר המלים שלהם ויאפשרו להם להתנסות בשיתופי פעולה עם אחרים. דוגמאות לצעצועים שכאלה יכולות להיות:

  • לוח ציור מגנטי שיאפשר לילד לפתח את הדמיון. המשטח המגנטי והעט מאפשרים לילד לצייר, למחוק ולצייר שוב עם האצבע או עם העט. הילד יכול גם להתאמן בשרטוט אותיות מספרים וצורות.
  • סט בישול למטבח שיאפשר לילד לשתף פעולה עם חבר או חברה.
  • ערכה ארכיאולוגית לדינוזאורים שמאפשרת לילדים למצוא שן, עצם ואפילו קקי של דינוזאור. בנוסף, הילד מוזמן לחוות גילויים מרתקים ואף להתחיל לאסוף אבנים ומאובנים.

לבסוף, לתחילת השנה, קנו לילד ולילדה צעצוע שיעסיק אותם למשך זמן, ולא משהו שיזניחו לאחר מספר דקות. וכמובן שהכי כיף זה לקנות לילדים צעצועים שממש מתחשק לכם להעניק להם.

© כל הזכויות שמורות ToyTime.co.il
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה