תותח קצף למסיבות יום הולדת לילדים

תותח קצף למסיבות יום הולדת לילדים
תותח קצף למסיבות יום הולדת לילדים
תוכן העניינים
תותח קצף למסיבות יום הולדת לילדים

כמה פעמים מצאתם את עצמכם שואלים מה עוד אפשר להביא למסיבת יום הולדת כדי שתהיה בלתי נשכחת? הרי כיום מסיבות יום הולדת לילדים כבר לא מסתכמות בכמה חטיפים על השולחן, חצאי פיתה עם שוקולד, חומוס או גבינה צהובה, ומשחקי הפעלה פשוטים כמו שהיה לנו פעם. הילדים של היום חיים במציאות קצת אחרת, בה ההורים נמצאים תמיד במרדף אחר הדבר הבא. אז אם אתם כבר לא יודעים עם איזה רעיון חדש להפתיע את האורחים שלכם במסיבת יום ההולדת של הילד, למה לא לקחת תותח קצף שבוודאות יענה לכם על הדרישה.

למה לבחור בתותח קצף?

תותח קצף כשמו כן הוא, מדובר במכונה שמשגרת כמויות משוגעות של קצב לחלל המסיבה, ומבטיחה שכל הילדים ייהנו מחוויה בלתי נשכחת. אם כל זה לא מספיק לכם, בוודאי תשמחו לשמוע שתותח הקצף יספק תמונות מטריפות ממסיבת יום ההולדת של הילד שלכם, והוא יגרום לכל תמונה להיראות כאילו היא נלקחה במסיבה משוגעת באיביזה. הקצף יעסיק את הילדים וייתן לכם ההורים מזכרת יפיפייה, שתהיו בטוחים שהאורחים וילדי הכיתה של הילד שלכם, לא יפסיקו לדבר עליה.

בנוסף אם  הילד שלכם חוגג יום הולדת בחופש הגדול, אתם בוודאי יודעים כמה זה קשה לשמור על קשר עם כל חברי הכיתה ולהבטיח שכולם יגיעו למסיבת יום ההולדת שלו. אך אנו מבטיחים לכם שאם בהזמנה ליום הולדת תדגישו שיש תותח קצף, שום ילד לא יוותר על המסיבה הזאת, במיוחד כשזה במהלך ימי הקיץ החמים.

לאיזה אירוע מתאים תותח הקצף?

תתפלאו לשמוע אך תותח הקצף משמש כאטרקציה ייחודית, פוטוגנית וכיפית, גם לאירועים של ילדים בוגרים יותר, כמו כאלה שחוגגים בר / בת מצווה. הקצף הוא תמיד חוויה כיפית לכל אדם בכל גיל, ואם אתם מתכננים אירוע יום לבר / בת המצווה של הילד/ה שלכם, כנראה שתותח קצף יתאים במיוחד. בנוסף יש הורים שרוצים לערוך את אירוע בר / בת המצווה בצורה קצת שונה, אירוע מצומצם לילדים ולחברים, כמו אירוע יום בחצר או בבריכה, ואירוע ערב קלאסי ורשמי יותר למשפחה והחברים הקרובים. לכן אם אתם עושים את ההפרדה, לפחות תבטיחו שהאירוע לחברים של הילד ינצוץ מקצף לבן כיפי ופוטוגני.

איזה סגנון הגשה יתאים לאירוע כזה?

לא משנה באיזה גיל הילד שלכם, קחו בחשבון שאין טעם לבצע הגשה לשולחנות כשמדובר בילדים. נסו לכוון כמה שיותר לאוכל שניתן לאכול בעמידה וללא סכין ומזלג, כדי שהילדים יוכלו להמשיך בשגרת האירוע ולא לשבת ולעשות עצירה, שיכולה להוביל לרצון ללכת הביתה. לילדים יש הרבה יותר אנרגיה מאשר למבוגרים, לכן תתאימו את האוכל למה שהם אוהבים. תוכלו להגיש פיצה, המבורגר, צ'יפס, כריכים, חטיפים פופקורן ועוד.

בנוגע למתוקים באירוע, תוכלו להקים עמדת קינוחים בה כמובן תהיה עוגת יום ההולדת, ועוד מגוון מתוקים שניתן לאכול בעמידה, כמו וופל בלגי על מקל, קרפ צרפתי, ארטיקים (שישתלבו מעולה בימי הקיץ החמים), צמר גפן מתוק ועוד.

צעצועים לילדים

פעילויות נוספות שיתאימו לאירוע כזה

אם תרצו לשלב פעילויות נוספות שיתאימו לתותח קצף, תוכלו לשכור שירותי מפעיל, שיזיז את הילדים בריקודים וצחוק ואף יקיים פעילויות שונות כמו תחרויות עבורם. עוד פעילות שיכולה ממש להתאים לשילוש של יום חם בקיץ ותותח קצף, היא בריכה. אם יש לכם בריכה בבית אז זה זמן מעולה לפתוח אותה בעבור האורחים הקטנים שלכם, רק תוודאו שיש מישהו שמשגיח מפני טביעה כל הזמן. בנוסף לכל הטוב הזה, תוכלו למלא ולהכין בלוני מים בעבור הילדים, כדי שיוכלו לשחק בכיף ולהנות מהמשחק ביחד עם הקצף.

© כל הזכויות שמורות ToyTime.co.il
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה