10 שיטות עבודה מומלצות לבניית דפי נחיתה

שיטות עבודה מומלצות לדפי נחיתה כדי להגביר את ההמרה
שיטות עבודה מומלצות לדפי נחיתה כדי להגביר את ההמרה
תוכן העניינים
10 שיטות עבודה מומלצות לבניית דפי נחיתה
אולי נתקלת במונח לעתים קרובות אבל האם אי פעם חשבת על מהו דף נחיתה ומדוע הוא נוצר מלכתחילה? רוב החברות מעצבות דפי נחיתה כדי להמיר מבקרים ללידים. דוגמאות לדפי נחיתה הן מסוגים רבים, כולל “אודותינו”, “התחל”, “הירשם” וכו’, אך המטרה הסופית של דפים אלו היא להשיג המרה. הקהל מתבקש מידע בדרך כלל בתמורה להצעה בעלת ערך למבקר. אנשים עם זאת הם מאוד סלקטיביים לגבי היכן הם רוצים לחלוק את המידע שלהם. כאן נכנסות לתמונה שיטות עבודה מומלצות לדפי נחיתה. דף נחיתה מעוצב, מובנה ומעוצב יעזור להשיג מידע על לקוחות פוטנציאליים ולקבל שיעורי המרה טובים יותר. המשך לקרוא כדי לדעת כיצד תוכל לשפר את דפי הנחיתה שלך ולהתחיל לראות תוצאות טובות יותר:
  • הכותרת צריכה להדגיש את התועלת

שיעורי היציאה מדף הכניסה יכולים להגיע עד 70-80%, מה שאומר שאם 10 אנשים מבקרים באתר שלך, סביר להניח ש-7-8 אנשים יעזבו מבלי לבצע כל פעולה או אינטראקציה עם האתר כלל. אתה צריך להודיע ​​להם תוך שניות מה יש להם כשהם נוחתים בדף שלך כדי להוריד את שיעורי היציאה מדף הכניסה. כותרת היא בדרך כלל הדבר הראשון שמבקר נוטה לראות, וזו הסיבה שהכותרות צריכות להיות קליטות אך תמציתיות ומדויקות לגבי ההצעה והיתרונות עבור הלקוח.
  • שימוש בתמונות

“תמונה שווה אלף מילים” היא אמירה שאפשר ליישם כאן ללא עוררין. משתמשים בתמונות כדי להעביר את התחושות והרגשות שאתה רוצה שקהל היעד שלך ירגיש ויחווה. דף נחיתה עם כל הטקסט וללא תמונות לא ייראה מאוד מרתק למשתמש והאלמנט הוויזואלי ישמור את תשומת הלב של המשתמש בעמוד. התמונה צריכה להיות גם מעוצבת בצורה נקייה וברורה כדי לספק את המידע הדרוש. בדוק תמיד תמונות כדי לראות איזו מהן עובדת הכי טוב ומשיגה תוצאות טובות יותר.
  • תוכן שיווקי

תמונה וכותרת יכולים לקחת אותך רק עד הלום. עליכם להתמקד גם בתוכן ולוודא כי ההודעות כאן הן שידריכו את המשתמש לבצע את הפעולה הנדרשת. התוכן צריך להיות חד ומשכנע וצריך לדבר ישירות אל המשתמש כדי להעסיק אותו עם המותג וההצעה. השתמש ב”אתה”, “שלך” במסר כדי להישמע אישי וכדי שהקהל ירגיש שהם חשובים.
  • נראות טופס לידים

טופס הלידים צריך להיות נגיש בקלות למשתמש. הם לא צריכים לגלול או לסרוק את הדף כדי למצוא את ההצעה שהבטחת. יש למקם אותו “מעל החלק העליון והקבוע” מה שאומר שהמשתמש צריך למצוא את הטופס ללא צורך לגלול בעמוד ואמור להיות גלוי ברגע שהוא נוחת בדף. אם הטופס מקושר לדף הנחיתה, ודא שגם זה נראה בבירור.
  • קריאה חזקה לפעולה 

הקריאה לפעולה (CTA) היא האלמנט החיוני ביותר בדף הנחיתה והאלמנט שבעצם גורם לקהל שלך להמיר. כפתור ה-CTA צריך להתבלט וצריך להיות מעוצב עם ניגודיות צבע בהשוואה לדף. השתמש בפעלי פעולה חזקים ומשכנעים המאפשרים למשתמש לדעת מה נועד כפתור הקריאה לפעולה לעשות. השתמשו במילים כמו “התקשר עכשיו”, “שלח”, “קבל הצעה” שהן נוגעות לנקודה וישירה לגבי ההודעות שלהם. לפעמים עיצוב אפילו כפתור CTA פשוט אך יעיל יכול להפוך למאתגר. ב- קרית טק Kiryatech, נוכל לעזור בתכנון אסטרטגיית דפי הנחיתה שלך כדי להביא לך את ההמרה שהעסק שלך צריך.
  • רלוונטיות ההצעות

ההצעות שאתה מספק חייבות להיות רלוונטיות לקהל שלך. בתמורה לכך אתה מצפה מהקהל לחלוק את המידע שלו. ההצעה צריכה להיות רלוונטית לא רק למשתמש אלא גם לעסק הכללי. ההצעות צריכות להיות משכנעות ובעלות קיימא לעסק כדי שיוכל לעמוד בהצעה. ודא שההצעה מסונכרנת עם העסק והמוצרים שלך.
  • שואל את השאלות הנכונות

כפי שצוין לעיל, משתמשים לא אוהבים להיפרד ממידע בקלות. כמות המידע שתבקש תלויה במסע שלך עם המשתמש: עד כמה הוא מכיר אותך ואת המותג שלך, עד כמה הם סומכים עליך שתיפרד ממידע. אם זה ליד חדש, התחילו בקטן ובקשו את השם ומזהה האימייל. לאחר מכן תוכל להתחיל לשלוח הצעות ואימיילים מותאמים אישית. ברגע שהקשר הזה יצמח, אתה יכול לגרום להם להתחבר למותג שלך טוב יותר.
  • דפים רספונסיביים

גוגל מקפידה מאוד על דירוג דפים רספונסיביים ויכולים להתאים את עצמם למכשיר שבו הם צופים. ודא שהדפים שלך מגיבים למכשירים ניידים וטאבלטים. זה מבטיח שחווית המעורבות והצפייה של המשתמש לא מופרעות. המשתמשים צריכים להיות מסוגלים לנווט ולצרוך תוכן בקלות במכשיר קטן יותר כפי שהיו עושים בשולחן העבודה. כאשר רוב העולם הולך לנייד, העסק שלך יהיה נוכח עם דפים רספונסיביים.
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש

כדי להגביר את גיוס הלקוחות, יש לבצע אופטימיזציה של הדפים שלך עם המילים והביטויים הנכונים. כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש את מילת המפתח הזו, עליו להציג את דף הנחיתה שלך בדף התוצאות. יש לבצע אופטימיזציה של הדף הן עבור חיפוש אורגני והן עבור מסעות פרסום בתשלום. אם אתה ממקד את הדף שלך באמצעות מודעות בתשלום, המילים והביטויים האלה צריכים להיות נוכחים גם בדף הנחיתה כדי להגביר את הרלוונטיות.
  • הסר הסחות דעת

דפי נחיתה צריכים להיות מעוצבים באופן שיוצר הסחת דעת מינימלית. תשומת הלב של המשתמש צריכה לעבור ישר אל כפתור ה-CTA. היפטר מכל קישורים מתחרים, קישורי ניווט או כל הסחות דעת אחרות שעלולות לשבש את מסע המשתמש. שמור על הדף נקי ולעניין. כך המשתמש יודע בדיוק מה מצופה ממנו כשהוא מבקר בעמוד. שיטות עבודה אלו בוודאי יעזרו להגביר את שיעור ההמרה של הדפים שלך. זכור שהכל עוסק בלכידת תשומת הלב של המשתמש בשניות הראשונות ולגרום לו לפעול בעמוד שעיצבת. אולי יעניין אותך גם: כמה עולה לבנות חנות וירטואלית?

14 שיטות עבודה מומלצות לדף נחיתה לשיפור ההמרות שלך (2022) הפוך את ההצעה שלך ברורה. … פשט את דף הנחיתה שלך. … נסה צבעים מנוגדים. … שמור את החלק החשוב מעל הקיפול. … השתמש בטכניקות מחסור. … שמור על כפתורי הקריאה לפעולה פשוטים. … הוסף מידע ליצירת קשר. … נסה כותרות שונות

 10 מהטיפים הטובים ביותר לעיצוב דפי נחיתה קבע יעד עבור דף הנחיתה שלך. תכנן את הפריסה שלך. שמור את ההעתקה תמציתית. תעדוף מיקום מעל הקפל. הערך את הוויזואליה שלך. צור דפי נחיתה ספציפיים לקמפיין. הגבל הסחות דעת והזדמנויות יציאה. עודד המרה עם הצעה מפתה

© כל הזכויות שמורות ToyTime.co.il
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה